ایا ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات راه مناسبی است؟

 

میدانیم که هر کسب و کاری برای جذب مشتری نیاز به معرفی و تبلیغ خود دارد و اتفاقا به قول کارشناسان  رشته کسب و کار زمانی که کسب و کار با بحران مواجه هست وقت تبلیغات و سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه احساس میشود و صرفه جویی و هزینه نکردن در این بخش کسب و کار را با مشکلات جدی تری حتی تا مرز برشکستگی روبرو میکند

چندین ساله که پیامک مهمان تلفن های ماست در این مطلب میخواهیم بدانیم ایا پیامک برای تبلیغات کسب وکار نسبت به روشهای دیگر تبلیغات راه مناسبی است با هم به بررسی مزایا و معایب پیامک تبلیغاتی نسبت به روشهای دیگر میپردازیم

مزایای استفاده از روش تبلیغات پیامکی

 

 

1.تبلیغات هدفمند و موثر و هوشمند :

در ارسال پیامک های تبلیغاتی با امکاناتی که اخیرا پنل های ارسال پیامک در اختیار شما میگذارند مانند بانک شماره ها که مرتبا هم بروز میشود شما به عنوان کسب و کار مخاطب خاص خود را انتخاب میکنید یعنی افرادی که به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند مثلا ارسال به شغل خاصی یا منطقه یا استان و جنسیت ویا سن و ارسال ازروی نقشه به مناطق خاصی پس شما مخاطب رو انتخاب میکنید در حالی که در روشهای دیگر تبلیغات بدین صورت نیست به طور مثال در روش تبلیغات تلویزیون و روزنامه و یا شبکه های اجتمایی و یا تابلو ها و بنر های تبلیغاتی صاحبان کسب و کار تبلیغ خود را پخش میکنند که تبلیغی بی هدف برای عموم هست یعنی حتی برای کسانی که نیاز به محصول یا خدمات شما ندارند و این چیزی جز اتلاف هزینه وقت و انرژی نیست مخصوصا این موضوع برای کسانی بیشتر صدق میکند که مخاطب محصول و خدماتشان خاص یا محدود هست گاهی اوقات تبلیغات عمومی مثل تیزر تلویزیونی که برای عموم نمایش داده میشود برای محصولات پر مصرف برای عموم بد نباشد مثل محصولات لبنی که همه نیازمند این محصولات  هستند البته ناگفته نماند که در روش ارسال پیامک هم گزینه ارسال سراسری موجود هست .

2.هزینه های کمتر نسبت به روشهای دیگر :

یکی از مزایا یی که ارسال پیامک تبلیغاتی دارد هزینه های کمتر و مقرون بصرفه تبلیغات نسبت به روشهای دیگر هست که اصلا قابل مقایسه با هزینه های تیزر تلویزیون و حتی از روشهای دیگر هم ارزانتر هست بطور مثال هر پیامک ده تک تومان هزینه دارد که در تیراژ هم مقرون بصرفه هست

3.کنترل تبلیغات در دست خودتان:

درروشهای دیگر شما کار تبلیغات خود را به شرکت ها ی مربوطه و کارگزارهای تبلیغاتی واگذار میکنید که میتواندکار شما را دیر یا زود کنند و هزینه های غیر منطقی از شما بگیرند ولی در این روش شما یکبار هزینه خرید پنل رو میپردازید و با سادگی که کار با این پنل دارد براحتی میتوانید تبلیغ خود را انجام دهید و وابسته به شخص ثالثی نیستید

4.امکانات متنوع :

پنل های ارسال پیامک غیر از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات قابل توجهی دارند مانند ارسال و دریافت پیامک های خدماتی که برای اطلاع رسانی به همان مشتریانی هست که از  این طریق  جذب کرده اید به عنوان مثال پیامک اطلاع رسانی مانند کدهای تایید عضویت سایت ها و اپلیکیشن ها و یا تایید ثبت نام و نوبت دهی و  یا  اطلاع رسانی خدمات و یا محصولات جدید و یا تبلیغ مجدد و پیگیری  به مشتریان خود و غیره…  علاوه بر این امکانات امکاناتی نظیر خدمات هوشمند – وب سرویس – تلفن ایری و منشی تلفنی –نوبت دهی -قرعه کشی-فکس –ایمیل انبوه تلفن گویا –پیامک صوتی و بسیاری امکانات دیگر که در این مقال نگنجد و خود نیاز به مقالاتی دیگر دارد

 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد

مطالب دیگر

راهنمای خرید پنل ارسال پیامک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست